Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

27 March 2009

mowning!!♥♥


salam sejahtera...waa lamanye sy xbuka blog saya...alaaa...xceria lagi lar..hehe..wokeY nie home sweet home aku...tapi ini kat garden...lalala...kehijauan pokok2 nie lar yg menceriakn suasana rumah aku..♥
tap itu lar banyak lagi nk dicerita dalam hidup ku dalam sebuah rumah yang cukup bhagia..hehe...Yippy!! sekarang nie aku tgh cOnfius nk smbung stdy atau nk truS keje..aku doa2...bnk la dapat twran..huhu..ye la..rsult stm aku kurang memuaSkan lar...emm...check n out wat i do in da hOme..
psssst.....♥priVate♥..tapi wat mS nie aku hanya doak kat umah ja..do not work to do..huhu..bkan xnak keja..tp cm xreadY..tapi bila pulak nk raedY..arrrgghhh!! confiuSS???...bnyk akukena fkir tau..tpi appun rumah ku sYurgaku..at taman SerdaNg...kat maner tue..keDah ler...make heaVen to me..sweetS!!♥

0 Comments:

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-