15 November 2012

K a w e n dan K a w a n :)

Salam 1 Muharam 1434H buat muslimin muslimat.
Siapa tak teringin untuk menjadi raja sehari kan? :)
hari bahagia yang ditunggu tunggu oleh semua.
Bersama² dengan orang tersayang. Ehhe
ai juga bercita² kesitu.. * Insya Allah..

Minggu lepas ramai yang kawen kan?
Suka sangat dapat makan nasi minyak.
dapat tengok pengantin, pelamin dan baju pengantin
yang cantik cantik. Ai suka tengok ;)

Walaupun suka tengok orang kawen..
tapi ai sendiri belum bersedia nak kawen. Hee
Sekarang ramai yang suka berkawen muda.
Untung mama ngan papa diorang tanggung

macam ai nih kene cari duit sendir dulu bertahun
baru boleh buat majlis..*Nevermind
Biar bersedia dari fizikal dan mental kan?
Insya Allah sesiapa yang dah bersedia cepat² la kawen ek.

 Suka baju pengantin yang ringkas, sopan tapi anggun ;)
Haha angan anagna betul la ai nih.
Itu la penangan banyak sangat pegi majlis kawen member..
Sampai terbawa bawa dalam belog. Kih³


Mungkin hormon usia 20-an nih fikirannya memang ke arah nak kawen :P
Mana tidaknya member kiri kanan dah disunting. Lumrahkan.
Jodoh datang tak kira waktu awal atau lambat.

Sebagai hamba Nya kita berdoa moga dapat jodoh yang baik²..
Insya Allah semuanya akan baik baik saja.
Cantik kan bunga tangan kat atas tue..
Ai suka tengok..rasa nak Satu. Bolehh?
Dah dah nani banyak pulak 
ai angan kan dalam entri kali nih..
P/s : banyak orang kawen jadi naik lah entri kawen camni
":)

:: HuGs & KiSs ::

6 Comments:

nur naa'irah said...

salam ukhuwah...nice entry..interesting...bina lah masjid akn akn membw kita kebahagiaan dan mndpt keredhaan Allah..sedia dr semua segi..:-)

Cik Yaya said...

tu la kan...bila umo smkin mningkat ni tpkir nk kwen..cuma belum dpt bsedia dri segi kewangan..hehe samela kite..xpe..cri uet dulu..xya sushkan parent wat mjlis utk kita..dan buat secara bersederhana..itu lebih afdal..^_^

iezayusof said...

nice entry sis, singgah yee ;)

Suue said...

Semoga cepat kawen ye. Hahaha :DD

Shiyda Aqma said...

haish , bila nk kawen pulak ? :D

Mrs Velentine said...

INsyaallah akan bertemu jodoh juga nnt

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2016 By AiLullaby-