22 January 2013

Surprisee From Him, Novel Limited Edition ❤

Holla si cantik dan si manis ;) 
Hari ni ai sangatt bahagia sebab dapat surprisee. 
Baru nak keluar rumah. Bersiap comel².. 
tetiba abam posmen pos laju datang depan pagar..

 Oh sangat ohsem lagi tetiba dia sebut nama ai.
 Dalam hati melonjak riang. Terasa eh ai 
ada order something ke kan.. Tetiba tengok dari Karangkraf. 
Terusss, dapat tangkap. Hiks 

Memang betul² kejutan tau :')

Tak sabar nak buka dan baca..Hee
Novel Limited Edition :)
Sweet kan Cover novel nih..Meltingg :)

Thanks Dear Mr. Fkr for this gift
Nak baca novel ni sepenuh hati dan riang ria ribena..
Insha Allah, Setia Hingga Hujung Nyawa. Ameen.
Harap hubungan kami berdua berkekalan..

:: HuGs & KiSs ::

10 Comments:

najihahfara said...

teringin jugak nak bace novel ni tapi x dapat2

ShAZlinn Shazz said...

eii..jelessnye kite..novel tu..wuuuu..alangkah bestnye kalu dpt mcm awak..wuu..novel tu, : liited edition :(

[z@ck] said...

wah...limited edition ke? tgah syok layan citer ni kat tv..hehehe

ailullaby said...

najihahfara : car lagi tau jgn putus asa :) keep fightingg!

ailullaby said...

najihahfara : car lagi tau jgn putus asa :) keep fightingg!

ailullaby said...

shazlin : ye, mr.yu cakap novel limited edition..

Menonton drama pun best jugak :)

ailullaby said...

Zack : kan? best²..

shazlin : xpe nanti mesti awak dapat baca jugak. Insha Allah..

Ainnabilahhafizul said...

wahhh untunglah ! lepas ni nak pinjam boleh? hihihi

happy reading :)

sabella mohamad said...

wahh suwitnye ! bella nak pinjam la kak . boleh ? hihi

Arya Addin said...

Wahh...hee..suwid..

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-