06 July 2013

Tutorial Egg Heart Recipes:)

Entri kali nie nak share pasal menu telur! memang sesuai sangat-sangat 
then bahan-bahan yang digunakan sangat 
mudah dan yang penting sekali comel! hihi  

hari tu masa bosan-bosan kat tempat kerja, tengok lah 
youtube, ai paling suka kalau tengok youtube nie
 tengok video masak-masak,  then time tengah 
cari-cari video masak tu, terjumpa satu video nie, 
orang korea yang buat. menu utama dia adalah "TELUR".

so teruja nak tengok sebab lagi-lagi sekarang tengah 
buat atkins kan, hihi so telur memang makanan wajib lah 
untuk diet atkins nie. then habis je tengok video tu, 
memang semangat gila nak cuba. balik je kerja singgah 
pasarraya beli bahan yang diperlukan. balik rumah terus buat hee
 nampak tak excited nya kan...
so hasilnya sangat memuaskan hati!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 
Comel kan..Hiks

nie contoh pertama, ada lagi 4 jenis telur yang harus dicuba..Hee 
nie ai share video youtube tutorial. kot-kot lah ada yang nak cuba buat.
 nie kalau buat macam nie bubuh dalam nasi lemak 
atau untuk kanak-kanak cantik jugak, kan kan.



:: HuGs & KiSs ::

2 Comments:

Nur Azwa Edora said...

ahaa comelnyeeeeeeee ! >.< awak dah cuba kat rumah tak semua resipi dalam video utube awak tu ?

Aziz Safian said...

nicee...terliur nihh..

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-