21 December 2014

Blogger Dr Fatin Liyana Asri Bertunang ❤

Hai semua pembaca PINK kesayangan..
Musim cuti sekolah, adalah musim kawin, nikah dan tunang
Hari ni member ai waktu sekolah menengah bertunang dan ai join.Hee

Rupanya hari ni tarikh yang sama
blogger merangkap model muslimah
dan jugak bergelar Doktor iaitu Dr.FL singkatan nama femes nya
pun bertunang dengan jejaka yang 
bagi ai bagai pinang dibelah dua DR.AF
terkenal dengan kata-kata motivasi 
yang sentiasa menghormati ibu nya yang cantik tu :)

Dr.Fatin Liyana dan Dr Anwar Fazal
Betul lah kata orang..Perempuan yang baik
untuk lelaki yang baik. ai suka sangat tengok
pasangan ni. Kebetulan sebelum bertunang FL
diberi anugerah Serikandi Negara..Bestnya!!
Untung berlipat ganda..Subhanallah...

ai kongsikan gambar dalam blog pink kesayangan
gambar FL bertunang..
sebenarnya ai sebaya FL  dan ai berkenan baju tunang DR.FL
dah la pink..Manis je orangnya. Gambar kredit Twitter DR.AF 
ala princess sangat. English stylee..Hikss





Baju dress pink Cantik..love it!


Tahniah DR.FL dan DR.AF
Moga bahagia hingga ke syurga...
Jadi pengantin nanti mesti lagi cantik Ya Rabbi..
Selamat Bertunang..ai adore you
Hugs and kiSs 

1 Comments:

Muhamad anuar Marsib said...

Ramai yang mencari Berita ini pada minggu lepas... Sehingga blog saya juga turut terkena tempiasnya.. Terima kasih di atas perkongsian info... ;)

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-