Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

25 June 2011

HeartBeat LOvE :)

Hai hai salam penghulu segala hari buat semua ;) 
Ai heppi masak memasak dengan adik tadi. Sambil terfikir nak blogwalking laju laju blog uols selepas tue. Sekarang dah free, lepas cakap dengan yu tadi, ai tetiba dapat mentol terang iaitu idea untuk tambahkan iklan yang juga dapat menambahkan earning. Itu pun selepas ai bergerak dari satu blog ke blog yang lain ai ternampak satu iklan yang menarik iaitu, HEARTBEAT bukan denyutan hati tau tapi itu nama iklan yang unik tue. Ia seakan akan nuffnang tapi berlainan sikit sebab kita boleh jugak shopping sambil menyelam minum air ;) InsyaAllah niat yang baik pasti dapat hasilnya nanti. Amin.

Nie la logo nya.. Sweet kan..? Ai berkenan sangat lalu letak dalam blog nie.
Mudah mudahan menjadi tarikan untuk uOols kelik ye. Sebabnya heartbeat tak seperti nuffnang yang trafik blog pun boleh naij earning. Tapi heartbeat perlu saling kelik sesama blogger baru naik earning nya. Jadi kena la rajin berusaha baru dapat hasilnya.. Hehe(",)

Ai baru je nak berjunak jinak dengan iklan nie. Jom ramai rmai join. Tapi  Highlight  kan pada uOls kena rajin kelik ok. Jom ceria sambil menambah earning dalam blog uoOls ok. Sama kita kelik antara satu sama lain ye. P/s : Jangan lupa tau. Ringan ringan tulang untuk sign up di Sini :)

Ok boleh letak banner ikut bentuk shape yang uoOls minat juga. Selepas log in akaun Heartbeat, sign up juga Affiliate ye. Baru boleh dapatkan kod ek. Meh berHeratbeat blogger. Ai dan join.. Yu doakan kan ai ye. Miss yu like marshmellow. Jumpa next entri.. Assalam.

0 Comments:

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-