Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

23 June 2011

Oh Nuffnang yang Baik Hati , Menari Nari lah ;) Jom Kempen Sekelik Sekali Berkunjung

Assalam buat member blogger sekalian ;)
Ai tertarik dengan iklan Nuffnang yang meriah menyiarkan iklan yang menarik kalau ia berjaga. Tapi kalau ia tido memang sepi pulak rasa bl0g kan..? ai pun dah jatuh cinta dengan dengan Nuffnang yang baik hati memberi kegembiraan pada bl0gger dan kata orang sambil selam minum air. Boleh dapat earning sambil berbl0gging kan. Siapa tak suka.. kalau dapat $$$ Hehe.

Pada sesiapa yang tak  tahu, Nuffnang banyak beri BE (Buffer Earning) kalau trafik tinggi. Best sangat kalau dapat BE ni kan tabung untuk kawen la katakan ;p Tapi bukan mudah kalau tak berusaha. Untuk capai tahap BE harus perlu lalui campaign plus metered earning dulu. Sory ai tak berapa tahu.. tapi yang ai tau Nuffnang memberi kepuasan dalam berbl0gging. Suka sangat !
logo

Nie la logo nya. Menjadi bl0gger baru ai kenal dengan iklan nuffnang nie. Ia dapat ceriakan visitor yang datang. Hanya klik iklan yang disiar nuffnang. Okey nak cakap sekali uOls singgah ke blog ai dan pada bl0gger yang ada iklan yang sama akan  menambahkan earning buat tuan empunya bl0g sendiri. Best kan cenggitu. Untung sama untung kalau sama2 memberi seklik untuk iklan nuffy ni. Jom kempen sesama okey # Senyum. Jadi setiap uoOls datang ke blog ai, jemput la jentik iklan yang dok menari nari tu ye.. ;)
Ai sangat hepi kalau Yu juga dapat saling tolong menolong sesama bl0gger. Ai teringin nak merasai kasih sayang dari Nuffnang merasai nikmatnya mendapat earning, Teringin nak cash out duit $$$. Jadi yu support ai ye (".) Berkongsi sesama bl0gger amalam mulia bukan.. Suka kasih sayang yang mengeratkan hubungan silaturahim sesama bl0gger. Harap berterusan.. jadi mulai hari nie, uOls singgah di Sweeet Home ni hadiahkan seklik pada iklan Nuffnang ai ni ye. Nanti ai klik nuffnang uOls pulak okey ;)

P/s: Meh ramai ramai join Nuffnang . Sangat best.. dan ramai ramai hadiahkan sekelik pada iklan nuff ni ok ;) Jentik dan tembak a sesuka hati uOls ok. InsyaAllah nanti ai klik pada uoOls balik ok.
 Encik Nuffnang yang sangat baik hati, tak sabar nak merasai BE (Buffer Earning ). Doa2kan ai ye..xoxo.

0 Comments:

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-