Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

28 June 2011

Kesetiaan LOve Memang Indah.

Assalamualaikum :)
Kesetiaan memang penting bila dua jiwa menyulam cinta bukan..? Memang tak disangkal lagi yang ai pun suka kan kesetiaan dalam percintaan. Mesti uoOls penah dengar yang cintakan bunga, bunga kan layu. Cintakan manusia, manusia kan mati dan cintakan Allah yang hakiki. Tapi manusia dicipta berpadang pasangan. Lelaki dan perempuan. Mempunya berlainan naluri akan tertarik seperti magnet antara satu sama lain. Begitu juga dengan ai dan encik yu..

Macam ai dan encik yu, weouls adalah long distance love. Jarang berjumpa antara satu sama lain. Ai sangat hormat encik yu kerana yu sangat menitikberatkan kesetiaan dan kejujuran antara satu sama lain. Biarpun berjauhan tapi ai sangat percaya yang hubungan akan boleh berjaya selagi weoul tak mencemarinya dengan rasa prasangka dan sebaliknya.

Ai jujurnya penah terfikir kenapakah ai dan encik yu tak seperti orang lain dalam bercinta. Lumrah hati seorang perempuan mesti fikirkan bukan bukan kan..? Tapi bila dah lama berfikir dan siap tanya encik yu barulah ai faham kenapa yu berbuat demikian. Mustahil laa yang ai tak rasa hairan. Tapi bila difikirkan positif ada baiknya encik yu berbuat demikian. Dan kini ai faham kenapa encik yu berbuat demikian.. Senyum penuh makna#
Syukur rasanya seperti nie.. Nikmatnya alam bercinta walaupun cinta dah 3 tahun lebih tapi hanya penah berjumpa Dating# hanya sekali. Mesti uoOls tak pecaya kan..? Pecaya laa. Ini kenyataan alam percintaan ai dan encik yu.. Kesetiiaan memang penting dalam hubungan yang asyik bercinta mahupun hubungan suami isteri. Jangan sekali kali mengaibkan sesama sendiri. Bukan manusia saja yang tak suka tapi Allah S.W.T pun murka..

InsyaAllah ai akan jaga hubungan yang dicipta Nya untuk ai dan en.yu. Doakan hubungan  CINTA   ini berterusan hingga ke hubungan sah yang dijanjikan Allah nikmatnya. Kesetiaan dan kejujuran memang menjamin hubungan yang lebih baik buat cik ai dan en.yu ;) Amin..doa doakan. selamat Berblogging uoOls.

0 Comments:

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-