04 August 2011

Heppy Fasting..! Ramadhan Al-Mubarak

As salam...lama nya ai tak mengapdate blog picisan ai ni.. Sory ye kengkawan.. ai bukan malas, tapi masa tak mengizinkan. Ai nak sangat mengadap blog ni hari hari. Tapi apakan daya masih terkejat kejar. Di kesempatan ni ai nak ucapkan " Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak kawan sedara seagama dengan Ai "..hari dah pun 3 Ramadhan 1432H..cepatkan kawan.

Yang paling penting, ibadah, tahmid, takbir dan tasbih dapat kita lakukan dengan baik dibulan yang mulia ini. Banyak kelebihannnya. Jangan dilupa pada Al-Quran..selalu lah membaca nya. Banyak pahala yang boleh diperolahi berganda ganda dari biasa. Subhanallah, alhamdulillah..amat mudah untuk dapat kenikmatan pahala. Moga uols sama sama dapat tingkatkan amalan puasa ini okey.
Ai sangat rindu blogging dan jalan jalan rumah blog kawan yang lain. Nuffnang pun macam dah nak merajuk sebab tak naik naik earning nya. Kecian kan.. InsyaAllah ai akan beri tumpuan pada blog ai ni ek ^^.. Selamat berpose semua. Jangan pose olok olok tau..Allah nampak apa yang kita buat. Kalau boleh amalkan amal makruf nahi mungkar sempena bulan baik bulan puasa nie ye. Jangan lupa solat sunat Tarawikh dan berniat serta bersahur.. As salam.

7 Comments:

Aefa Aerisya said...

happy fasting too :)

zmah said...

Salam ramadhan...dah beli baju raya ke?

AiLullaby ❤ said...

@ Aefa.. syukran.. selamat berpose =)

AiLullaby ❤ said...

@zmah.. belum lagi..hee.
selamat berpuasa :)

cik ziqa said...

selamat berpuasa jugak yaa

cik ziqa said...

selamat berpuasa jugak yaa

AiLullaby ❤ said...

terima ksih cik ziqa ;)

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-