Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

10 December 2011

.Kesempurnaan Dlm Perhubungan .

Dalam berhubungan cinta, perlulah memahami pasangan dan terima si dia seadanya..
Bersyukurlah apa adanya di depan mata. Jangan bersikap tamak dan inginkan kesempurnaan.
Bagi si gadis, pastinya inginkan seorang pasangan yang kacak bergaya. 

Tidak pun hensem sentiasa. Berpangkat tinggi adalah satu pakej. Manakala si jejaka pula inginkan pasangan yang cantik cun melecun ibarat ratu cantik. Yang di ibaratkan bibir merah bak delima, ada lesung pipit satu pakej. Bulu mata melentik menggoda.

Bagi ai, mencintailah seadanya si jejaka dan si gadis yaang mencintai kita bukannya yang kita cintai. Kerana belum tentu orang  yang kita cintai itu adalah orang yang mencintai kita. Ai bersyukur kerana incik yu mencintai ai, dan ai juga mencintai incik yu. Kiranya saling mencintai gittu <3


Tipulah seorang maanusia itu perfect! Pastinya ada kelemahan dan kelebihan pada tiap seseorang. Mengharap dan berusaha ke arah yg lebih baaik itu perlu. Tapi nak melebih lebih seperti yang di idam itu agak melampau. Ai taak nafikan yang ai juga punya kelemahan. 

Begitu juga incik yu. Tapi kami berdua hanya menerima seadanya. Kerana setiap kelemahan pasti tertutup dengan setiap kebaikan. InsyaAllah.


Bukannya apa ai cuma nak setiap pasangan yang bercinta mahupun yang dah berkahwin sentiasa berfikiran positif. Kerana setiap diri tak sempurna. Percayalah yaang kita nampak sempurna di mata itu belum tentu sempurna segalanya.

Percaya lah en.yu, ai terima yu seadanya, Tapi mengubah ke arah kebaikan masa hadapan tak ada salahnya. Selamat berblogging. Santai kan sabtu minggu ni. Ai Yu

0 Comments:

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-