Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

24 December 2011

Think PoSitive Guys ! :)

Olla peeps ! Bangun pagi dengan fikiran positif dan optimis. Boleh jadikan kita motivasi pagi Sabtu yang santai. Biasa la hidup tak akan lari dari masalah dan cabaran. Jadi ai jadikan hari hari yg mendatang dengan harapan ada hikmah disebalik kejadian. Kiranya, sebalik bersabar, insyaAllah ape yg kita buat pasti nampak mudah dan senang.


Kadang ai tertanya tanya itu dan ini, tapi janganlah pandang rendah ujian Allah. Disebalik kesusahan yg DIA beri pasti ada disebalik kejadian yang DIA ingin hambaNya elak dan mengajar erti bersabar. Pernal x uoOlz dengat ni.. " Tak susah nak jadi susah, tak senang nak jadi senang. " Mesti uOlz penah dgr kan.?


Dari apa yg di ungkap memang betul jika difikir dari akal fikiran yang waras. Masakan senang nak jadi senang, apatah lagi nak jadi susah. Bukan susah pun. Okey ai cakap cakap ni bukan ai yang rasa down sekarang. Cuma ai sedikit kecewa. Blog ai sunyi sepi  tanpa kunjungan  dari blogger.. Tsk Tsk.


Sedih memang sedih tapi nak buat cemane.. Harus ada semangat PINK untuk terus majukan blog ai ni. Ai ingat nak buat strategi majukan blog ai ni la ;p  Sebab ai nak target something ! Pliss support ai ye :')


Okey ai nak uoOlz senyum dan ceria selalu. Ingat dugaan yg datang bukanlah nak down kan kita, tetapi tuhan nak kite kuat dari hari ke hari. Ai pernah dengar petika dari sebuah drama tv tempatan. "Allah beri dugaan pada hambaNya bukan untuk hambaNya bersedih dan lemah. Tetapi Allah nak kita yakni hambaNya bermanja denganNya. Iaitu sentiasa dekat dan berdoa padaNya " Subhanallah !!~

******* HuGs & KiSs *******

0 Comments:

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-