Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

26 December 2011

♥ Header Blog Baru :)


Lamanya terasa diri tak update. Terasa nak pakai  unifi  je yuOls. Geram dengan masalah tenet yang semakin mnjadi jadi. Padahal ai kerap online tak sedar. Teehee :'D Biasa laa tak habis habis ngan masalah tenetnya.


Ai dengan rasa senang dan lapang dada hari nie, buat  header baru  untuk blog pink kesayangan ai. Apa pebdapat yuOls.? Ok tak.? ;) Tak kisah laa, Janji ai suka. Hehe.


Kalau header yang lama terlalu simple dengan bunga bunga PINK. Opkoss! Kali ni pun tetap tema pink gittu. Simple jugak tapi ada ciri ciri  kecomelan  pada gajah handcraft ;) Ai terbekenan dan sekaligus edit terus tempet di blog.


Sekali lagi ai cakap, ai memang tak pandai nak main edit edit picca. Tapi memadai buat sendiri. Rasa puas hati . Penuh dengan  debunga debunga cinta . HiHi. Ai tak nak cakap banyak sebab tk sabar nak jalan jalan blog member blogger.


Psst tetiba rasa nak join  giveaway  la yuOls.! Amacam.?! Cam best kan. Dengan itu, ai merasmikan entri ini dengan header blog yang baru. Best best. Ini namanya aktiviti masa lapang. Lalalalala ~ Okeylah salam ceria dari ai yang bahagia dengan masa lapangnya. Camat Bercuti ;)
♥♥♥♥♥♥♥ HuGs & KiSs ♥♥♥♥♥♥

0 Comments:

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-