14 January 2012

S T E A M B O A T

Ai terasa nak makan steamboat la.. Dah macam kempunan. 
Serius cakap ai belum penah rasa sekali pun makan 'Steamboat'.
Tetiba rasa macam nak makan dengan seseorang.
Kalau ada yang sudi ajak dinner di Steamboat. Ai la orang pertama yang setuju :p

Bestnya laa hai.. Katmana ye tempat yang sedap steamboat nya.?
Yang tak sedapp tu memang banyak kan, tapi yang sedap tu susah nak cari.
Ai memang suka makan makanan laut. Sedappnya.
Harap mase holiday ngan kuarga nnt dapat ler makan steamboat yang superp !!

Ai memang tak penah makan steamboat. Penah tengok gambar je. Rasa pun tak tahu. Tapi sebab tu la ai teringin sangat nak makan  "--- Teringin la nak makan sampai rasa tak boleh tunggu esok :p


Orang cakap banyak cara boleh makan steamboat ni. Ada yang cara buffet. Ada yang cara makan bayar untuk satu harga tu, makan sampai kenyang sebanyak mana pun. Yang untungnya yang kedua tu ler..Cara makan bayar harga tetap tapi boleh makan sampai kedai tutup. Hikss.

Alahai steamboat. Bila ler ai boleh merasa ;) Harap ada yang  terbaca blog ai ni dan terus sudi belanja *Sambil kelip kelip mata. Segarnya makan makanan camtu. Suka makan yang di steam mahupun makanan dalam claypot. Kehkehkeh. Fakta# Ai memang kuat makan. Cian En.yu nnt ;) Gelak comel

Moga impian jadi nyata. Kalau boley dalam masa terdekat nih. Ai teringin sangat nak makan ni. Tengok gambar pun dah terliur. Upss ! Heppi blogging.

:: HuGs & KisS ::

0 Comments:

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2016 By AiLullaby-