13 January 2012

Setapak Menuju Cinta :)

Ai heppi sangat sebab lepas ai buat keputusan mengenai tarikh dan perancangan. En.yu setuju dan ikut jee, walaupun ada yang en.yu kurang setuju tapi dia cakap jangan batalkan dulu sesetengah pelan ~

Bahagianya rasa. Hewhew. Paling best pagi tadi en.yu bagitau ai yang dia dah survey tempat penginapan. Tak sangat tarikh yang ai bagitau tu, dia terus buat keputusan. sangat lah terharu :')



Rupanya en.yu serius !! Adakah impian ai akan jadi kenyataan ;) Gigih dan teruja ai fikir pelan yang menarik untuk bulan dua akan datang ni. Serius perasaan tu hanya tuhan yang tau. Teruja rasanya .

Paling best, moga segala impian jadi kenyataan. Tak kisah la apa dugaan, harapnya semua berjalan dengan lancar. Amin.


Satu per satu, mula berjalan dengan baik. Cuma tunggu hari dan waktunya aje. Opss ! Sebelum terlupa, ai belum terfikirkan pasal baju. HiHi. Penting jugak tau. Haruslah sekali sekala (6.^)

Rasanya ai nak pakai baju jean pendek paras dada dan skirt  kaler biru muda. En.yu pun rasanya nak camtu jugak. Oh tapi belum cari lagi bajunya. Teehee :'D Ingat ai nak cari kat umah ja nanti. Sini kan tempat perantauan. Susah nak gerak. Semangat ai ni ~

:: HuGs & KiSs ::

1 Comments:

Cik Etel said...

wahhh jeles nya :D
Hope smua baik2 je ok.. jgn lupa snap pict bnyk nti

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2016 By AiLullaby-