23 June 2012

Tutorial: How to Make a Bow (with ribbon) :) ♥

Hello Peeps. Happy Saturday-
Bersantai kat rumah waktu hjg minggu ni memang syok habis ;)
sambil² tak ada buat apa² tu teringin pulak 
ai nak mencuba sesuatu yang baru ;p

Nak tahu apa jom tengok tutorial nih..
ai godek² kat YOUTUBE je.
Sekarang dunia IT, boleh dok rumah diam²..
kelik sana kelik sini.
Boleh belajar sesuatu yang baru macam 
belajar mekap dan banyak lag. tak pecaya try godek
Sekarang ai nak tunjuk tutorial
yang mudah untuk buat reben yang cumil.


Cara²nya amat mudah kan? Boleh buat sendiri pun. 
Bahan bahan yang digunakan pun tak susah nak cari. 
Cubalah yang pasti craft kita sendiri 
yang buat pasti memuaskan hati ;)

 

Cara kedua ni cara nak buat Double Loop
iaitu buat dua gelung pada reben.
Sangat teruja, cubalah.
Ai sendiri rasa heppi mencuba sesuatu yang baru.
Walaupun pada mulanya memang agak kekok. Hihi



Cara ketiga pulak dengan cara menjahit..
Pada sesiapa yang pandai menjahit, boleh ler cuba.
Tak susah pun dan hasilnya sangat cumil ='D

~ Selamat Mencuba ~

:: HuGs & KisS :: 
 

0 Comments:

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2016 By AiLullaby-