10 July 2012

Love First Aid Kit :)

Hi Lovely blogger, Assalam..
Alolor cumelnya kalau ada kit kecemasan 
Malah disaat kt tengah ada urgent kes
nak nak bile kite kat rumah.. Ai teringin nak ada satu.
Sekarang kat rmh bukan xde. 
Cuma tak tak slengkap dalam kit sebenar

Tipulah kalau kita mengalami sesuatu musibah,
kite tak nak lakukan sesuatu 
sebelum mnerima rawatan penuh.
Jadi kit kecemasan amat penting 
buat satu rumah satu kit kecemasan.
Rumah ai masih ada la ubat gamat, spray penyejuk 
untuk terkena melecur atau sebagainya.



Pernah dulu ai terasa nak menghadiahkan en sayang 
kit kecemasan sebab dia suke jatuh sakit. 
Kadang kadang tu kerap sangat. 
So, boleh la bila dia sakit terus 
dapatkan rawatan dari kit kecemasan ni saje.



Bila ia survey, harganya agak mahal bergantung pada saiz.
Sebab itu ai rasa lain kali baru ai hadiahkan..Hihi
Sweet jugak kan hadiahkan kit kecemasan 
buat tersayang yang suka jatu sakit.
Itu tanda kita Take Care dia kan.? ..

:: HuGs & KisS ::

1 Comments:

Noor said...

comey la..first aid kit tu..hihhi..entri pun sweet..

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2016 By AiLullaby-