14 July 2012

♥ Our Smartphone...

Hai Peeps. Rindu blogging. 
Kali ni ai nak taip entri pasal gadget ai dan en.yu pulak.
Untuk pengetahuan uoOls, kami kenal melalui PHONE ..Upss.
Itu clue pertama yang terbongkar.
Yang lain biarlah rahsia dulu. Hihi

Ok sekarang ai pakai hanphone 
Blackberry Curve 9360 yang fancy.
Love it so much !! :') Ia duit ai sendiri.

Dan en.yu pulak memakai Samsung galaxy S2
Suka sangat handphone en.yu sebab 
\kalau snap gambar sangat gojess.
Bab snap gambar memang ai la yang teruja habis.

FYI, baru baru ni je kami pakai Smartphone ni..
Kalau sebelum ni ai pakai Nokia biasa je. 
Begitu jugak dengan en.yu kita..
Bila tahun berganti tahun.
Kami berdua bertukar selera
 gadjet handphone yang tahan lama.

Ai nak cari yang kaler PINK ni..Dekat mana ye..

 
Sekarang ai pakai yang ni.. :)

 
Putih pun sweet jugak. Tapi hitam lagi cun..Hikhik

Dan ini handphone en.yu..Naiss ;)

Ini la gadget kami berdua..
Alhamdulillah sekarang dah mampu pakai Smartphone.
gadget kegemaran masing masing. Teeheee
Falling in love..

:: HuGs & KiSs :: 

 

3 Comments:

nurshamila said...

yg putih tu serius cantik, tp takut cepat kotor pulak. hmm untunglah boleh pakai smartphone tuh, smart lg. huhu

taqiy said...

untunglaa~ hehe taqiy pkai hset nokia biase je :P

Nurulee said...

Sweet lah phone colour Pink camtu. hehe =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/07/day-night-in-village.html

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-