15 July 2012

Wajarkah Pulangkan Hadiah Pemberian Tersayang..

Salam buat pembaca blog PINK kesayangan ai..
Malam ni ai terasa sunyi sangat...
Entah tetiba ai terpandang phone pemberian en.yu..
Lama ai terfikir..Patutkah ai bagi 
balik hadiah pemberiaannya itu..
Dah tak sanggup nak pegang lama saat ni..



Kerana ai rasa handphone ni dah tak berguna..
Bahkan untuk bunyi sms dan dering jarang sekali.
Ai pulak dah ada phone sendiri.
Jadi terasa seakan membazir pulak
Ada dua phone. -______- "




 
Ai blurr dan berat hati juga sebenarnya.
Sayangg rasanya sebab dah 3 tahun handphone bersama ai
dah boleh masuk dalam kategori sentimental value.
 Bagi korangg patut tak ai bagi semula handphone tu,
walaupun en.yu tak mengharap pun handphone dipulangkan
kepadanya..Walhal ai dah taknak lagi bebankan dia..



Ai dah ada phone sendiri. bahkan dari dulu lagi.
Masa ai belum terima hadiah handphone 
ni ai dah ada handphone Nokia pemberian ayah.
Serba salah dalam masa yang sama sayangg..
Tapi hak orang tetap hak orang..
Kerana itu handphone postpaid bukan prepaid :'(
Itu kenyataan..Takut lama berhutang dengan en.yu...
P/s : Malam yang panjang buat ai si gadis lullaby

:: HuGs & kiSs ::

4 Comments:

cikeyrah said...

cantiknye fone tue, dah la minat giler dgn warne pink ;)

Deary Ainn said...

ermmhhhh sush jga yer klu terhutg budi nnti... pkai jrg2 boleyh kot hehehe... nnti pulg blik tkut die trase plak kan..:) simpan jer lah..tu kan kngan :)

nana kamarul said...

Honestly, I would suggest you to just keep it. Simpan dalam kotak lepas tu sorok dalam almari jauh2. Just treat it as gift Ok? :D

ZiErWa zAiNaL said...

simpan je la ai. tkut dia kecik hti pulak.. hehe.. btw.. hp tu lawa.. wrna pink..hehe

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-