28 September 2012

KiSah PenCinta PiZza HuT :)

Olla beautiful world! Mucho love day by day
hidup ni kena bahagia baru lah ceria dan bahagia.
itu juga yang ai harapkan dalam hubungan jarak jauh beribu batu nih.
Hubungan jarak jauh memang indah uoOls! Hee

Meh dekat sikit, ai nak stori pasal kisah pencinta pizza Hut!
Nak juga Pizza Hut kan? Bukan jenama yang lain²..
Sebabpizza dia memang thumb up! Puas hati, Sedapp! 
nak nak bila makan masa panas panas ;) 
Kekenyalan keju tu yang istimewa..
Seakan kenyal nya cinta ai buat cinta hati en.yu
 auw terasa romantis..!
Name:  pizza hut pic.jpg
Views: 39342
Size:  17.0 KB

Kisahnya dari hati ke hati..Pertemuan pertama di Pizza Hut..
branch mana dirahsiakan.. Berjumpa la si dia dan kite
mata bertentang mata..Hati berdebar rasa gementar.. 
dup dap dup dap..Perkenalan dah lama
 cuma belum berjumpa secara berdepan
29 Mei menjadi titik sejarah bila mana menjadi tarikh
keramat weols berjumpa di Pizza Hut, Perak. 

Di Pizza hut si dia minta ai pilih tempat.
masa tu masih tak ramai yang berkunjung makan di Pizza Hut.
Pilih tempat yang strategik untuk keselesaan berborak
dengan si dia..Dan si dia suruh ai order pizza
ai ikutkan je dan kami makan pizza yang baru tika itu..
Yummy! :'D dan si dia belikan ais krim untuk kami berdua.
 

Name:  pizza hut pictures.jpg
Views: 35437
Size:  32.3 KB

Babak yang sukar wia lupakan *Blushing*
makan ais krim bersama.. Kemudian,
suasana dah tak makin selesa bila mana
dah ramai yang mula penuhi ruang Pizza Hut.
Segan pulak nak duduk berdua, padahal orang tak kisah pun ;p 


Selesai makan, dan si dia belanja kan..
kami pakai tema Ungu seperti yang di janji kan..
Snap gambar buat kenangan sebelum ai hantar si dia pulang 
di stesyen bas. Masa tu hati rasa sayu nak bagi si dia balik. 
banyak lagi babak yang ai ingat dan nak rahsiakan rapat²..
takkan nak cerita semua.. Teehee 
~ LOvE MOrE ~

:: HuGs & KiSs ::
 

1 Comments:

ɱąȥȵɉȥąɧąȥЩąȵɉ said...

sedapnya... dah lama tak makan pizza.. yum yum yummy :)

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2016 By AiLullaby-