23 September 2012

The Only One, True Love :)

Hai kalian yang budiman dan jelitawan :)
Kite dah update background blog kasi berubah sikit.
Biar tampak comel macam selalu..Hihi

Hujung minggu camni selalunya ai dan en.yu santai kat rumah.
baca surat khabar takpun memasak.
Ehem jangan tak tahu yang bf kite pandai masak tau.
terasa untung lah jika dia bakal imam kite kelak..Amin ~
Dan kadang kadang weouls mengemas rumah.


Macam bf kite ni dia workholic. Fullstop.
Memang kalau dah masuk time kerja kalau boleh 
24/7 dia kana fokus pada kerja yang disukai itu.

sampai kadang² dengan kite pun dia tak sempat. Hoho
Merajuk sekejap* lepas tu tak jadik merajuk sebab 
kite faham yang dia carik duit untuk kami jugak nanti.
Future Planning..Insha Allah :')

Happy-love-photography-text-typography-favim.com-134767_large

Kite pun sama nak sama² carik duit untuk masa depan.
Biar susah sama susah, senang sama senang. gittu ='P
kalau di izin kan Allah memang kite 
nak setia pada yang setia. Iaitu en.yu kite.
Ok sesaje menaip di hari minggu. Jom masuk dapur..
Teeeheee ( ^___-) V

:: HuGs & kiSs ::

1 Comments:

ChEnTA LiEYza said...

kadng2 majok gak kn... bila asyik fokus ngn keja smpai kita rasa kita trabai... p bila pk balik.. ada kebaikn nyer gak...

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-