19 October 2012

Rajuk Sang Kekasih :)

Salam Sayyidul Ayyam buat muslimin muslimat..
fuhh fuhh..Belog berhabuk lama tak dibuka.
Biasalah kesibukan membataskan untuk ai menaip..
rinduuu belog PINK Kesayangan.. *hugs*

Merajuk dan dipujuk.. Dah biasa kita dengar kan.
selalu nya pasangan yang merajuk mesti
nak dipujuk oleh pasangan yang dia rajuk..
macam ai dan en.yu..hiks

Selalunya ia mesti merajuk dengan en.yu
yang suka sangat sibuk dengan kesibukan kerjanya.
Siang dan malam. Memandangkan en.yu bekerja
sebagai perancang dan pelukis pelan bandar.
Kesibukan dan keletihan berfikir dan bekerja keras
mengurangkan peluang ai dan en,yu meluangkan masa.
apalagi kita sebagai prempuan 
mesti la kuat merajuk. Betul tak? :)

tapi ai tak kuat sangat merajuk rasanye..
kuat lagi kalau en.yu yang merajuk.
bagi ai en.yu ni tak banyak cakap. Seorang yang pendiam
tapi banyak berfikir. Berbeza dengan ai..
yang suka bercakap, dan luahkan je 
apa yang terpendam dihati. Pastu lupakan..*senang hati*

Sebab tu, en.yu kalau tak dipujuk maka lama la dia merajuk. Hee
Kalau ai pulak, selagi en,yu tak cari time merajuk
selagi tu dok merajuk. Siap off henfon. Hikhik. Kejam kan?
Tapi bila dipujuk sekejap dah cair. Cemana tu.. 


mana tak nye masa tu dah tak merajuk 
dah sebab dah luas habis habisan time
marah ke merajuk tadi. Berbeza en.yu..dia kalau merajuk.
Bagi ai selagi tak dipujuk dia menyepi..
kena betul betul pujuk baru ok --"
Kite tak pandai pujuk sangat. tapi tahu lah sikit²..

P/s :Masa merjauk ni lah peluang kite nak
 tengok pasangan ambik berat kite ke tidak..
Sayang betul² ataupun sekadar di pinggiran.
Romantis atau tidak? :*  
Rajuk dan dipujuk memang indah 
untuk pasangan yang baru menyulam kasih.
Mengenal hati dan budi..
Alhamdulilllah..dah 4 tahun 4 bulan bercinta. *Syukur

:: HuGs & KisS ::

0 Comments:

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-