29 December 2012

So Lovely Pastel Colour ❤

Holla dan assalam buat muslimin muslimat.
Harapnya korangg dalam keadaan ceria dan gembira selalu. 
sambil menyelam minum air..
Itulah dunia blogging kan.? :)
lama tak letak menda yang manis² dalam entri ai..

Selalu entri serius saja kan..
Meh ai nak kongsikan gambar yang sweet macam gula kapas.
 Memang ai selain suka warna pink. 
Minat sangat dengan warna pastel
Memang nampak lembut dan feminin..
Macam lolpop pun ada kan gambar² dibawah..Hee

Oh jatuh hati..

Teringin nak keluar dengan gegirl macam ni jugak ;)

Insha Allah semuanya boleh dirancang. 
Mudahan mudahan sempat sebelum
masing masing nanti berdua dan berpasangan..
Kenangan kan kalaung hangout santai macam nih.
oh ai teringin sangat. So lovely!! :)
Serius ai meltingg uOls.. 

Bila la agaknya kan.. Bila nak reunion..
Memang susah nak semua ada. tapi janji sekepala.
Semua pun okey. Tunggu ai keje dulu lerr..
Baru lah boleh pegi vacation secara harmoni dan ceria..

Tak sabar menunggu saat tu...
Doakan ai ye kalian. Ps : Rindu nak sms en.yu
sibuk betul dia di hujung² tahun nih...
Teruskan senyum dan dunia milik kita....

:: HuGs & KiSs ::

0 Comments:

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-