16 January 2013

Mamee Chef , Tomyam Sebenar :)


Greeting Text

Hai ai nak hapdate entri pasal mi segera Mamee Chef
Bagi mereka terutamanya yang tinggal di asrama
 pasti di dalam setiap loker masing-masing mesti ada mi segera yang pelbagai perisa. 
Ada yang menggemari mi segera perisa kari, asam pedas dan tomyam. 
Bagi ai yang sangat sukakan pedas pastinya 
mi segera yang berperisa tomyam atau kari yang menjadi pilihan. 

Boleh kata semua ai dah cuba, dan semalam 
ai rasa mi segera Mamee Chef. 
Alaa yang duta dia Chef terkenal tu ;)
Memang sedap. Rasa tomyam dia memang terasa. 
Sampai sekarang teringat lagi rasa tomyam tu..
Fuhh.. Mengikut citarasa tomyam sebenar

Walaupun sedap, aku tak berapa 
 suka sangat rasa udang kering yang disertakan sekali.
 Ni bagi pendapat ai sendiri tak tau la 
sebab pendapat setiap orang berbeza. 

Untuk mereka yang kering poket terutamanya bila 
tiba hujung bulan macam ai ni, 
sila jangan lepaskan peluang untuk merasa
 mi segera perisa tomyam pilihan chef.. Hehe
Sedapp dan terbaik. Betul3x. Hee
pek ungu yang eksludif gittu..

:: HuGs & KiSs ::

3 Comments:

sabella mohamad said...

eh betul ke sedap ? waaa bella nak try aa . dari haritu lg igt nak cuba tapi takut kut-2 tak sedap . hee

ailullaby said...

ye btul.. mmg sedap pun bella..hee. Cuba tau :)

combi said...

megiiiii..mknan rugi studenttttt

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-