15 January 2013

Coming Soon with Blackberry :)

Hai blogger cantik dan kacak ;) 
ai dah mula nak stori mori sikit² pasal
ai dan si dia yang ai panggi en.yu..
Ok kali ni pasal mobile ataupun handphone.
Ya, handphone kami berdua.. Hikss

Kalau entri lepas, klik Sini
ai bagitau yang en.yu pakai Samsung S2
dan ai pakai Blackberry Curve.
Masing-masing tak mahu kalah
dengan Smartphone memasing. ;p

Dalam setahun dah pun ai pakai Blackberry Curve kesayangan tu
dan begitu juga dengan en.yu. Setahun pakai Samsung dia..
Entah tak tahu kenapa, en.yu nak ikut jejak ai
pakai Blackberry sama.

Mula tu ai macam oh, betul ke?? *macam blur*
Padahal suka. Lepas nih boleh BBM sama²..
Suka suka! :'D
Lompat girang dalam bilik.
Bukan dia nampak pun. Haha.

Bakal BB si dia ;)

My BB -Blackberry!
  ♥  
Sekarang ai dah pakai casing Hot Pink nih ;)

Nanti bila BB kami dah bersatu boleh la tunjuk kan pada kalian 
dalam belog nih. Itupun kalau berjumpa.
kalau tak berjumpa tu, belum leh share lagi..
Still waitingg.. En.yu cakap raya cina ni baru dia beli.
Oh tak sabarnya...Lalalalalala  (^____-)

Bold + Curve = LoVe

:: HuGs & KisS ::

3 Comments:

Hanida Moss said...

I am BB user macam awk ni, sepp! tapi nak tukar iphone5 dah! yayers! :p

Miss A said...

alolo, comelnyaa dia dengan bf dia. haha :)

I'm also BB users :) hai!

sabella mohamad said...

wah suwitnyee . pakai bb sama-2 . hihi ^^

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-