07 February 2013

Cuti CNY Bakal Tiba :)

Hati berbunga indah sebab cuti CNY dah makin dekat... 
tak sabar nak tunggu berita baik² datang..
incik yu masih sibuk di hari hari terakhir sebelum cuti raya cina.
Memang workholic. Cemburu betul ;p

ai masih setia di depan PC berjalan jalan blog rakan blogger
Best sangat dapat cantikkan blog sikit²..
Rasa macam nak tidur dalam blog ni je tau..
tak perlu pereka dalaman..
ai hias ringkas saja..Janji selesa untuk menaip
dan selesa untuk ditatap para blogger yang berkunjung..
 Harap korang pun suka. Masih dengan tema pink.
 
LOvE is Infinity..


Rasa tenang....

Kalau ada kelapangan nak bercuti rehat bersama keluarga.
Dengan incik yu mungkin lambat lagi..
insha Allah tahun depan. Hah? lambat lagi...
Dah biasa pun tak jumpa 3 tahun #senyum manis

Kan cinta jarak jauh...
tapi bukan sejauh utara- selatan.
Cuma dekat tapi sengaja menjarakkan jarak.
Skype, YM dan Sms apa guna nya. Kan? Hee
Diluar tengah hujan lebat. Jom minum petang,. ;)

:: HuGs & KiSs ::

2 Comments:

Fyna Ahmad said...

suka blog dear. comel. tenang je. ^_^
sangat berbeza dengan blog fyna sendiri.

ailullaby said...

terima kasih..header awak pun comel :)

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2016 By AiLullaby-