08 February 2013

Setia Menanti Dull Download From Love

Seronoknya dalam hati bila ada yang memahami..
Nak nak encik yu yang tahu sangat ai suka sangat
 menonton cerita Setia Hujung Nyawa
yang tamat ceritanya semalam tu.
Kalau sebelum ni cerita Nora Elena yang fofular
http://2.bp.blogspot.com/-XqtvHJOlhrE/UNkK4LEPXWI/AAAAAAAADNA/b-KtLcQeICs/s1600/Setia+Hujung+Nyawa+tv3.JPG

Bila ada pulak ceria Setia Hujung Nyawa
yang juga di adaptasi dari novel ni
yang disiarkan di slot Akasia TV3..
Meletopp sampai 3 juta penonton..
Mana taknya heroin dan hero secocok ;)

Sebab tu terharu sangat bila apa yang kita minat..
orang yang kita sayang pun minat.
Petang semalam encik yu ada buat surprisee..
dia cakap drama Setia Hujung Nyawa tu tamat episod 28 kan?

Dengan perasaan hairan ai pun ia kan jer..
Sebab nya encik yu bukan tengok sangat cerita² macam tu..
Rupa rupanya dalam diam..dia...

Full Download Episod 1 - hingga episod 28
Drama romantiss tu.. Oh tachingg :')
Nanti dia nak pos kan apada ai...
Rasa macam nak lompat bintang lepas dapat tau tu. Hikss

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/c0.0.403.403/p403x403/45306_512483632109196_495997779_n.jpg
Sabar menunggu nak tengok cerita tu sampai lebam.
Sebabnya ai tak sempat pun nak tengok cerita tu dari mula.
Kan ditayangkan pada waktu maghrib..
Macam tak elok menonton waktu tu..
Sekarang, bolehlah khatam menonton kan?

Sampaikan episod terakhir semalam pun ai tak sempat tengok cemana ..hee
Sebab dah tahu encik yu dah download.
Jadi setia menunggu dengan sabar la sekarang ni.. Kikiki


2 Comments:

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-