28 June 2013

Durian, Mango, Strawberry and Blueberry Crepe ❀

Hai !! Salam Jumaat semua..
Akhirnya..dapat jugak pos hadiah tu uOls..
harap-harap cepat sampai..sebab hantar guna pos laju
dan tercatat la sejarah..Seminggu juga nak pos
dek kekangan masa...Hee. Yeay happy sebab 
hasrat dah tercapai. Tunggu respons dari en.yu je lagi ;p

Maaf la ye sebab dekat sebulan baru nak hantar hadiah..
yeay! tapi hasilnya sangat superb kan?
kalau sesiapa yang tak tahu hadiah 5th anniversary ai dan en.yu
boleh la baca entri-entri lepas..
Malas nak letak link sebenarnya. Hikhik

Bukan apa..ada sebabmyaa kenapa lambat..
tapi syukur dapat juga laksanakan niat dan hasrat hati
seperti yang dirancang..Syukur alhamdulillah...

petang-petang jumaat ni sedapp juga kalau
dapat makan crepe durian kan?
alahai..tak sabar tunggu musim durian..!
sebab kalau musim memang sangat mahal..
lagipun ayah ada kebun durian peninggalan atuk.
so, tak payah beli..nak makan, cari je durian kat kebun sendiri..




Memang terliur la uOls.. Buat makan petang mahupun 
waktu party. Oh Allah..teringinnya bila tengok gambar kat atas..
Ok lepas ni nak cuba buat sendiri. Jimat ;)

Tunggu tutorial dari ai ye...
Nampak sangat senang.. Makan pun puas hati.
Sesiapa penggemar buah-buahan boleh la cuba.
Femess crepe ni. Tapi sekarang dah diperbagaikan perisa dia..Hee

Memang yummy...Warna warni dia macam macaroon.
macaroon memang ai tak penah rasa. Dengar kata maniss..
so nanti-nanti la cuba. Sekarang ni uOls
cuci mata dul ye..Harap kenyang....
Psst hujan diluar...Nikmat ! Subhanallah.. ;)

:: HuGs & KiSss ::

3 Comments:

Ayu Idayu said...

sedapnya durian.. xsabar jugak nk tggu musim durian.. hehehe.. :DD

Hikmah Nurhayati said...

yumm, sedapnyaa! hee rupanya pun da dpt memikat selera saya ^^ nak satu~? hihi

Our Story said...

owh... no.... rasa nk ada kat tekak skrg huhuhu....

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-