30 July 2013

Perancangan itu ada..Comingg soon plan :)

Salam manis buat semua....
terasa nak menaip tentang ai dan mr.yu
weouls memang dah ada hubungan yang serius..
rindu akan coklat-coklat manis yang diberi..
rindu pada jam tangan casio purple 
yang diberi walaupun pakai hari-hari..

Rindu pada cincin emas permata putih..
Rindu pada casing, handphone s3 dan Nokia xpressmusic
dan rindu pada hard disk casing hitam yang cecomel tu..
pertemuan kali terakhir dah setahun lebih...
alhamdulillah..masih bertahan..
dalam menjaga jarak. Moga Allah redha...

Kekadang weouls berfikir dan berbincang 
serius tentang hubungan yang dibina dari hari ke hari...
In Shaa Allah niat memang nak membina masjid itu ada
cuma masih dalam proses mempersiapkan diri
dalam rohani dan jasmani untuk tempuh hari sebelum dan selepas kawin.

mr.yu seorang yang berfikiran jauh...
ai pula jenis agak straight to the point.
so rasanya weouls sesuai kerana ada kontra katsitu..Hikss
cuma kadang tu terasa nak mengusik sampai si dia merajuk
padahal nak uji je pun ;p *mungkin si dia tak tahu*



kalau masuk isu nak membina masjid
mesti ai yang teruja tapi si dia cool jer..
kisah pasal bajet itu dan ini...
siapa yang taknak yang terbaik kan ;)
In Shaa Allah moga apa yang weouls cadangkan terlaksana.
si dia suka yang sederhana. ai pun suka
tapi nak impian terlaksana. Kadang susah hati juga bila fikir...
hanya Allah yang tahu masa yang tepat untuk jodoh ini..


Seronok la tengok blog B2B latelay....
tapi jangan cepat meneka..lambat lagi utk ms itu..Haha
ai baru nak belajar merangkak dlm hidup.
Independant girl....Hee Buat si dia...
moga kita tak banyak kontra bila tiba masanya kelak.
komunikasi adalah yang terbaik untuk keduanya...In Shaa Allah.
apapun ai ni suka verangann sikit..Upss..
Selamat berpuasa semua...

0 Comments:

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2016 By AiLullaby-