18 September 2013

Dear tear, lets break up!!

Assalamualaikum....
Hari ni hari paling sentapp dan sedih 
penah ai rasa. Sehari. Telan saja dengan sikap manusia.
Mungkin Allah nak uji kesabaran dan tinggi rendah iman di hati ai..

Dari kat pejabat, sampai kat rumah...
orang jauh pun buat ai sentapp dalam..
Sabar je laa..tsk tskk...
Punya tahan air mata. Rupanya nak bergenang sampai
ai rasa ok. Ai simpan je dalam hati supaya
esok bangun pagi ai tak bengkak mata
fikirkan hal yang menyakitkan hati >,< Grrr

dengan en.yu yang tetiba berangin....
kadang ai rasa diri ini bukan lah penenang
tapi merunsingkan orang sekeliling.....
Allah tak luak pun rasa kalau berenang
Laut Selatan ke Lautan Hindi...
kalau setakat en.yu yang berkali-kali  biar hati ini menangis.


cukuplah mengadu pada Allah :')
DIA yang mengetahui segala-galanya..
ai yang penDOSA barangkali..
sebab tu Allah nak uji...

Rasa nak putus hubungan dengan manusia..
Boleh tak cenggitu?  T_T
Dengan kata-kata dan perbuatan buat orang terasa..
ai lagi laaa telan selagi boleh simpan..
psstt jodoh kita tak sebenarnya apa yang kita jalin selama ini..
Semuanya Rahsia Allah ..Husnozon..
Selamat Malam semua...
Legaa dapat luah dalam blog kesayangan...

0 Comments:

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-