16 January 2014

Drama Bersiri Kesukaan Kami Berdua! :)

Hai semua.....
drama tv sekarang best-best pulak.
Kebanyakan dari novel.
paling best mr.yu kite pun layan juga..
oh feeling tengok tv terasa macam si dia juga memahami :)
Antara drama yang best sekarang ni..



keith foo 2
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



tak payah kot rasanya ai nak letak sinopsis
cukuplah nak cakap dua cerita ni selepas 
cerita Nora Elena dan Setia Hujung Nyawa..
termasuk dalam cerita yang best jugak! :'D

Sebelum ni cerita Mr.Arrogant dan Playboy Itu Suami Aku..
ai tak layan sangat. Tengok pun camtu-camtu jer..
tapi yang dua ni cam ngam pulak ngan jiwa kite..Hikss

Ok itu je nak hapdate ;)
Mungkin hero dan heroin nya sesuai digandingkan.
yang sebelum ni macam tak best lakonannya..Haha
psst pendapat peribadi je..

Ok selamat berblogging..nak layan stori Korea jap..
My Princess..phew ;)
:: hugs and kiss ::

1 Comments:

Nur Kamsinah said...

makin suka layan cerita Arianna Rose. Sama hebat Love You Mr.Arrogant. 1st episode dah best kan..

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2016 By AiLullaby-