18 January 2014

WiShlist 2014 | Gold !

Hai semua.....
trend sekarang semua adroid kan?
dulu Blackberry sikit punya femess..
dengan BBM nya. tapi selepas adroid ambik alih..
dahulunya insta untuk Iphone je sekarang adroid pun dah boleh.
Samsungg ler yang paling untung uOls.

Syukur ai dapat pemberian hadiah dari tersayangg.
Boleh ler dok intagram bagai..Dah la suka selfie/selca..Haha
Sekarang ni rasa macam nak upgrade sikit pada Iphone..

tapi hadoyai..belum mampu lagi melihatkan angka RM tu juga cukup
upgrade dan cantik..Fiuhh.. Mungkin  sesuai buat hantaran jer kot*
pakai lepas kawin. Best jugak tu.. Boleh la order casing cecomel
untuk Bride dan Groom..Hikss.. Perancangan mahu ada ;p




Tak ke terliur gaya maskulin Iphone ni... --"
sabar je laa dok usha belum mampu genggam lagi.
Dah ler result gambar dia cun.. tsk tsk. Haha
In Shaa Allah nanti nak beli untuk couple.
masa tu baru seronok sedondon..

Sekarang masanya kumpul duit laju-laju.
Boleh bagi hadiah nanti.. Menabung ai..menabung.. *bisik hati*
letak dalam wishlist 2014..Hewhew
:: hugs and kiss ::

3 Comments:

Nurina Izzati said...

cun casing tu

Teena Tna said...

Kena menabung dari sekarang kan, tapi kalau saya tunggu kerja kot baru beli benda macam ni. Hehe

pena said...

smart la casing tu.. nak beli, tak mampu lagi..

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2016 By AiLullaby-