04 April 2014

99 Kali Rindu

Salam Jumaat semua...
Rupa-rupanya memang ada hikmah disebalik kejadian kan? :)
Allah sebaik-baik perancang..

Member sekepala dulu, sekarang dah jadi isteri orang
dan bakal menjadi ibu..Cepatnya masa!
siyes dalam sedar tak sedar itu kenyataan dunia sekarang..
sedangkan kejadian MH370 hari ni dah masuk hari ker-27 :'(

Allah..dalam kesempatan itu juga wia berkesempatan
menonton filem 99 kali Rindu...
Menitis air mata dengan penceritaan yang sedih
lagi islamik. Baik-baik dialog yang mendamaikan..

Sungguh masuk ke dalam jiwa ai..
Beberapa kali tengok pun rasa sebak di dada..
Terasa nak lagi dan lagi tengok cerita Melayu islamik
macam ni sebelum filem Indonesia Ketika Cinta Bertasbih
jadi cerita feveret ai ketika dulu..
Upss sampai sekarang tau. 99 Kali Rindu
mengajar cinta pada Ilahi lebih dari segala-galanya..

Sungguh orang lain dah lama tonton..ai baru berkesempatan
dan sungguh ai jatuh cinta dengan jalan ceritanya..



Seronok tengok pasangan ni..
secocok dan sepadan..Hikss
:: hugs and kiss :

1 Comments:

Aya Zuki said...

haah comel kan pasangan ni :)

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-