24 May 2014

Untukmu Imamku

Hai semua pembaca blog PINK
ai suka sangat dengar lagu ni..walaupun pelakon dan penyanyi
ini dari Indonesia :)
Tapi siyes ai minat sangat dengan Oki Setiana Dewi..

Mungkin dia sebaya ai..tapi jodohnya sampai dulu..
Penuh islamik dan keberkahan..
 ai jatuh cinta dengan penampilannya..Dah la cantik..
suaminya pun secocok sangat dengan dia..
Cantik dan tampan..Mula la menyulam niat untuk macam ni juga
suatu hari nanti..Amin..Mohon doanya blogger semua..
:)


Suka baju pengantin dia..Simple tapi sangat cantik ;)
In Shaa Allah yang simple tu lagi mendapat keberkahan..
pelan demi pelan..seperti kata si dia..Kalau jodoh tak kemana..
Kita merancang..dan Allah merancang tapi perancangan Allah jua yang
Maha Hebat..Doakan yang baik-baik untuk kami berdua..

Untukmu Imamku..
Aku akan berikan kesetiaan hanya padamu..
Dia yang mencintaiku dan kekuranganku
dan juga yang akan membimbingiku..

:: HuGs and kiSs ::

2 Comments:

Pretty Honey said...

sukee kak Oki sangat2...

Fiza Basman said...

Tahniah :) mudah2 an majlis ya berjalan dgn lancar k. Hehe

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2016 By AiLullaby-