30 May 2015

Pelamin Cinderella Ku ❤..

Hai semua....
sekarang ai dah mula buat persiapan wedding sikit-sikit..
sebab masa sekarang cepat sangat. 
Dengan kenaikan harga dan gst memang kena berjimat cermat
Gaji ai pun tak banyak kan..

So, ai tengah berfikir nih, nak ke tak buat pelamin masa resepsi dan nikah eh
uOls ada pandangan tak?
Bagi bakal suami dan keluarga ai memang la tak galakkan
buat pelamin sebab sanding tu kan tak elok dalam agama.
Cumanya siapa tak teringin pelamin di majlis nan indah kan..

Bukan nak buat majlis renjis air bunga dan beras pun
Just untuk bergambar kenang-kenangan..gittu..
so ai nak jugak buat mini pelamin dalam rumah untuk nikah.
Nikah pun time petang. Lepas Asar in Shaa Allah..



Tapi masalahnya majlis resepsi ai buat kat dewan.
Sayang dan membazir sangat buat pelamin kat rumah
tapi kat dewan tak ada..Sebab nikah nak guna sekejap je..Huu T_T

Dewan pulak famili suggestkan buat meja 
makan beradab cecantik backdrop nya..
Lepas tu bergambar dekat situ aje laa.,Hmm..Serba salah sebenarnya.
Member ofis suruh buat photobooth..yang trend sekarang ni..
kalau tak buat pelamin pun boleh guna untuk bergambar dekat situ..ngee
Ok boleh dipertimbangkan cadangan famili dan member..Hehe






Rambang mata >____<
Doakan yang baik-baik..
dan ai pandai buat pilihan..Hee
:: Hugs and kiSs ::

0 Comments:

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2016 By AiLullaby-