23 June 2011

Pelan Pelan Kayuh

Salam Ceria buat semua ;)
Alhamdulillah blog nie makin aktif.. ai dah tak nak abaikan blog nie seperti dulu dulu yang penah ai buat. Tapi itu semua cerita lama. Dah buka buku baru nie. Eh eh bl0g berubah wajah haruslah rajin hapdate kan..?
Blog ai ringkas saja. Biarlah cenggini, baru nak jinak jinak nak memperkenalkan blog kan ;) Kata orang tak ada yang lama tak ada la yang baru.# Psst cakap pasal blog kesayangan yang lagi satu. Betul tak peribahasaa tu..? Ehem ai dah mula sayangkan blog ni..

Blog RauziDawia nie ai akan pelan pelan kayuh untuk maju kan.. macam hari nie ai rasa nak marah sangat kat yu sebab yu abaikan ai kununnya la. Padahal biasa la yu busy keje kan.. tapi ada hikmah disebalik yang berlaku. Bila ai fikirkan dari sudut positif, ai dapat tumpu pada bidang yang ai minat. Dunia bl0g..! walla. Senyum puas. Yu buat ai geram walaupun dalam hati tersenyum dengan gelak nakal yang sekali dengar macam perli dan sekali dengar seakan lunak di gegendang telinga ;)
Indah Cinta Dipandang dari Banyak Sudut
Apabila dah mula mekar dihati haruslah disirami dengan Kasih Sayang dan diBajai Selalu ;)
Pelan pelan kayuh, insyaAllah semuanya akan ok berkat kesabaran yang tinggi.
Berpeganglah pada sikit sikit lama lama jadi bukit. Janji kita berusaha. Seharusnya bertawakal pada Allah ;) ai percaya baik hubungan sesama insan yang tersayang harus dibina dengan asas tunjang sayang, cinta, rindu dan yang paling penting. Saling lengkap melengkapi ;)
Basikal # lama tak naik..
Okey ai agak busy tatau la cuti cuti tetap dengan banyak aktiviti di rumah. Belum lagi kat luar. Yang penting hapdate tetap hapdate walaupun satu entri..
P.s : Sedang usahakan email yahoo kepada gmail. Doa2 kan ye. Ai rindu Yu kerana Nya..

1 Comments:

RaudziDawia ❤ said...

Alhamdulillah.. dah boleh tukar.
Syukran.. ^^

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2016 By AiLullaby-