Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

11 July 2011

Saya nak t-Shirt Domo Kun | Giveaway

Assalamualaikum.. Selamat petang uols. Ai laju laju nak join giveaway yang di tag oleh blogger GadisMerahJambu. 
Heppi sangat pertama kali di tag untuk join giveaway macam ni. Ai rasa terharu :') Maklum laa blog ai ni masih baru. Opss# Terpublish tadi belum selesai menaip. Cepat cepat ai edit balik supaya tak tergaantung macam tu. Terima kasih pada Cik GadisMerahJambu sebab tag ai ek. Meh tengok banner yang cantik ni kat bawah. sesuai dengan giveaway nya yang pemenangnya akan memenangi T-Shirt berupa Domo- Kun punya kaler dan watak ;)

Jom tengok syarat yang perlu di ikuti sebelum join giveaway nie ;) Mudah sangat tak pecaya uoOls scroll bawah ok. ai suka tengok banner giveaway dia.. Harap harap rezeki menyebelahi ai. Amin ya Rabbal alamin.

Cik penganjur, Pupel akan hadiahkan 3 T-Shirt domokun kepada pemenang yang bertuah!! 
Syarat-syaratnya join giveaway nie adalah :-

Antara sebab utama yang ai perlu memiliki T-Shirt Domo-Kun adalah T-Shirt ni sangat kreatif dan jarang nampak di pasaran. T-Shirt ni sangat unik dan warnanya buat ai rasa terpikat untuk memiliki nya dan menggayakan nya nanti. Mesti cantik sebab kombinasi warna dan corak amat bersesuaian dengan gadis atau sesiapa pun yang memakainya. Lagi pun Domo-Kun comel dan yang pasti T-Shirt nya lagi comei ;p

Tag 3 orang rakan ialah ;-

Tarikh tutup : 29 Julai 2011 4.00pm.. Jom ramai ramai join meriahkan giveaway ni. Moga tuah bersa aiLullaby :) amin ya rabbal alamin. Assalam.

0 Comments:

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-