Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

24 August 2011

Kerinduan Selalu Kacak Jelita.

Hai uoOls. Lama nya ai tak update blog ni. Cian dah dia..
Assalam buat semua. 
Apa khabar? Cepat nya masa berlalu kan ;) 
Dah berdebu habuk bersawang dah blog ai nia..
Mana tak nya tuan dia sendiri tak datang menyinggah. 
Ai agak bizi uoOls. Dah berkali cakap nak selalu update. 
Tapi itu laa, ai berbanyak minta maaf pada pengikut blog cinta ai dan incik yu semua.


Okey dah masyuk minggu ketiga kita berpuasa, Cemana puasa uoOls? 
Harap harap semua okey je ye. 
Ai ni menyepi sebab banyak tugasan mengalahkan perdana menteri. Hihi. 
Dah dekat2 nak raya ni cemana persiapan raya pulak.? 
Mesti ada yang dah siap dan ada yang 50/50 kan.. 
Beshnya bershopping..


Ai pulak persiapan tahun ni. Bersederhana. 
Baju dua pasang je. Tema kaler Merah dan Kuning. Auw! Haha
Kalau incik yu pula, tema warna Jingga.
Incik yu tak suka bershoping baju Melayu setiap tahun.
Kena berjimat cermat katanya. Ai ikutkan je.
Tapi bila dah kawen nanti mesti la kena bertukar setiap tahun kan..
Tak kira sebabnya status pun dah bertukar saat tu ;p
Okey ai terjumpa kata kata manis ni dan ambik keputusan untuk share dengan uoOls.
DOA DUDUK ANTARA 2 SUJUD.....(^_^)
Pernah hayati? atau baca terlalu laju sampai tak sempat nak fahami maksudnya?
✔ Rabbighfirlii (Tuhanku, ampuni aku)
✔ Warhamnii (sayangi aku)
✔ Wajburnii (Tutuplah aib-aibku)
✔ Warfa’nii (Angkatlah darjatku)
✔ Warzuqnii (Berilah aku rezeki)
✔ Wahdinii (Berilah aku petunjuk)
✔ Wa’Aafinii (Sihatkan aku)
✔ Wa’fuannii (Maafkan aku)
❢ Doa yang bermakna bagi seorang yang bertauhid.


Syukur ada banyak yang tersirat disebalik ayat yang kita baca setiap kali dalam solat.
P/s : Saling ingat mengingati itu sangat indah. Nanti ai update lagi ye. Rindu semua. Xoxo.

1 Comments:

yusuflaili(Goku) said...

Salam;
tak apa yg penting blog jgn di lupa terus.

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-