11 November 2011

Bulan yg cantik 15 Zulhijjah..


Salam cinta dan sayang buat blogger semua.
Wah malam ni bulan terang la uolz. Ai dan incik yu suka tengok bulan.
Penah tak uolz dengar kata kata manis ni :-
"Walau dimana pun kita berada, kita tetap lihat bulan yang sama."
Sweets kan? Sebab tu tadi ai suruh incik yu tengok keluar tingkap, lepas tu dongak ke langit.
Incik yu cakap yang dia nampak BULAN :)
Wow sweets sangat! Katanya terang malam ni dengan cahaya bulan penuh.
Ai pun suka tengok bulan penuh ni.
Kebetulan bulan jadi penuh rupanya malam ni malam 15 Zulhijjah tahun Masihi bersamaan malam 11 November 2011 :) Sempena hari Jumaat pulak tue. Memang rahmat tuhan tu luas seluar langit yang terang benderang malam ni. seterang cinta kita pada Ilahi. InsyaAllah.."Nur" nya ada dimana mana.

Uolz suka tengok bulan tak? Walaupun ia jauh bermilion batu dari kita tapi kehadirannya menerang malam yang gelap. Cantik! Tetiba rasa nak tengok bulan sesama dengan incik dear bila kami dah jadi kekasih Halal nanti ;) Mudah mudahan doakan ek. Sebab kami memang suka tengok bulan. Nak nak bulan purnama. (^^,)

::Moon like light in our HEART tonite ::
.May Allah bless US.
Mungkin setiap yang berlaku ada hikmahnya.
Doakan yang baik baik ye uolz.
Selamat malam. Cantik tarikh esok..
Hihi mesti banyak kenduri. Tarikh bersejarah dan hari yang indah.


*HuGs & kiSs*

0 Comments:

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2016 By AiLullaby-