Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

27 December 2011

Biar Mimpi sampai Ke Bintang ;)

InsyaAllah. Kalau itu benar benar berlaku. Ai sangat bersyukur. Ada makna yang tersirat jika mimpi kite jauh sampai ke bintang yang berkerlip kerlip cahayanya dipantul bulan yang cantik. Kiranya cam mimpi indah gittu. Ai percaya sesiapa yg tengah hangat bercinta pasti bahagia dalam mimpi yang sedemkian. HiHi.

Hubungan ai dengan en.yu masih teettt. Entahlah serahkan pada yang kuasa dan takdir yang menentukan segalanya. Malas dah nak fikirkan hal nie..Bukan ai tak minta maaf. Bukan ai tak memujuk. Tapi rajuknya kronik. Sampai tak makan saman. Entahlaa.


Ai dan en.yu memang jarang gadoh. Tapi kalau sekali gadoh camni la jadiknya. Seorang ke selatan dan seoraang ke utara. En.yu kalau majuk, sms pun boh layan dah. Grrr -___- Geram pun ada bila fikirkan. Apa salah diri ai. Biarlah ai bawa rajuk ai kemana hala tujunya. Mana ada orang yang nak memujuk.

Dikala malam menjelma, ai berharap biarlah mimpi sampai ke bintang. Jauh nan indah. Tiada keresahan dan kesedihan yang datang. Hanya keriangan terpampang dihati dan di wajah. Moga tuhan beri petunjuk. Amin. YuOlz doakan yang baik baik ye. Dengan harapan mimpi malam biarlah sampai ke bintang.

Okey selamat bekeje semula pade yang bkerje. Pada yang studi, slmt mnduduki final exm. Pada budak sekolah, selamat bercuti minggu trakhir sebelum memulakan persekolahan thn depan :) Ai selalu berdoa, kebenaran menjadi milik ai dalam kehidupan ni. Sekian ~

:: HuGs & KiSs ::

0 Comments:

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-