Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

03 January 2012

Hello 2012 Bye 2011.

Rasanya tak lambat untuk ai ucapkan Selamat Tahun Baru 2012 buat blogger sekalian.Cepat sangat masa berlalu. Kita dah pun masuk tahun baru. Dah buat azam baru semua.?:)

Ai dah buat termasuk harapan nak hubungan ai dan en.yu berkekalan hendakNya.Amin. Doa doakan ek. Rasanya tak perlu kot ai senarai pendekkan azam tahun ni.

Yang pastinya mesti la ai nak kebaikan, kebahagiaan dan kegembiraan selalu.Malu la nak senaraikan takut nanti, malu tak berkesudahan kalau tak tercapai.Biar orang cakap, diam diam ubi berisi. HiHi.


Apa yang boleh ai cakapkan untuk tahun baru ni, banyak lagi peluang yang perlu ai grab. Banyak lagi dugaan dunia yang kena tempuh. Umur juga bertambah. Teehee.

FYI, tahun baru ni ai rasa permulaan yang baik dan bahagia. Dah tak mahu bersedih sedih lagi. En.yu pun dah banyak luangkan masa dengan ai. Itu dah memadai bagi dia yang workholic. Dan weouls dah set something for us. Hope menjadi.. . Kalau dimakbulkan Allah, ai ceritakan dalam blog ni eh. #Senyum.

" Heppy New Year 2012"

# Bunyi bunga api sana sini. Hurray ! Cantikkan bunga api. Meriah dan bangga hidup di negara yang aman dan damai seperti Malaysia. Tanah air ai. Selamat bercuti. Hope uOolz hepi2 selalu.

:: HuGs & KiSs ::

0 Comments:

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-