Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

26 December 2011

Menghargai dan DiHargai.

Susahnya nak memahami hati seorang lelaki. Hari ni en.yu merajuk dengan ai. Jarang dia merajuk. Tapi sekali dia merajuk memang susah nak dipujuk. Itu yang buat ai runsing sekarang ni.

Ai bukan runsing apa.? Ai percaya en.yu jarang marah lelame melainkan kalau ia betul betul terasa yang amat. Okey sebenarnya en.yu memang seorang yang pendiam. berbanding ai yang lebih potpet potpet. Kata orang kalau berpasangan, pasti ada seorang yang air. Seorang api. 


Yang api sememangnya ai la orangnya dalam hubungan ai dan en.yu.. Air memang sesuai untuk en.yu sebabnya en.yu seorang yang sangat sukar nak marah orangnya. Kalau marah pun, dia pasti tak akan tunjuk pada ai.. Lebih banyak memendam dan tak suka buat orang terasa dengannya.

Kali ni en.yu merajuk. Resah hati ai fikirkan.. En.yu betul betul kecik hati dengan ai. Tsk tsk.. Xpela kadang kadang terasa jugak diri ini tak sesuai dengannya. Terlalu banyak kelemahan dalam hbgn weouls T_T.. Kali ni en.yu susah nak dipujuk. Ai nak rimass.. Kadang kadang terbawa bawa walhal perkara tak besar mana pun :( 


Walau ai tak tahu apa salah ai pada en.yu.. Biarlah takdir yang menentukan segala galanya. Moga Allah tunjukkan jalan. Amin. Doa doakan hbngn weouls selamat. Walaupun hati ini sudah hambar dengan dirinya. Tak tahu kenapa.? Terasa apa yg ai buat tak dihargai... Hmm biarlah takdir yg tentukan.
 :: HuGs & KiSs ::

0 Comments:

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-