16 January 2012

Cupcake for My Prince..Comingg Soon :p

Ok kebelakangan ni ai memang teruja dengan cupcake.
Teringin nak makan. Teringin nak buat cupcake sendiri.
Teringin juga nak buat kejutan pada en.yu..
Semuanya rasa nak buad  ;)

Memandangkan ai tak nak ramai yang tahu trmasuk member2 ai sendiri..
ai surveyy sendiri cupcake untuk ai surprisekan pada kekasih hati en.yu
ai tak conform lagi nak tempah ke atau beli siap.
Bukan selalu ai nak raikan anniversary kami.

Al-maklum laa cinta jarak jauh. Masa dan jarak membataskan kami.
Bila dah ada kesempatan macam ni, sebab tu ai teruja. 
Sama ada nak beli cupcake ataupun kek saiz comel.
Pendapat uOls..Apa yang sesuai.?
Bagi ai mana mana pun boleh kan.
 Janji sedap dan tercapai hajat dihati.

Dekat tempat ai ni ada la satu tempat yang jual cupcake.
Tapi ai tak pernah pulak cuba rasa lagi. Baru nak survey harga minggu ni.
Harap harga berpatutan. Kalau rmai pelanggan kedai tu memang ai tak fikir dua kali nak beli.
Kalau tak, ai nak buat keputusan beli je. Teehee.

Kedai yang bakal ai terjah.. Survey harga dan rasa. 
Kalau boleh tempahan. Langsung terus je ;)

Contoh cupcake yang ai berkenan. 
Cumil dan alahai sweet kan.? ;) Melting !
Yang penting PINK :p
Sumber gambar dari pakcik Google
Bukan dari ai sendiri. Harap maklum.


Kemudian ai nak buat camni.. Ada printable item  cartoon yang
  boleh buat suasana lagi tampak romaantiss gittu.
Nak camni jugak !! Geram ni sebab comel sangat.
Tapi mana nak cari, printable item ni ek.? Kedai kek ada tak eh.?
Sesiapa tau leh bagitau ai A.S.A.P ek.. Sumber gambar dari pakcik Google.

Fakta# Ai jarang beli kek dan buat tempahan kek. Ini pertama kali.
Sebab tu ai tak berapa tahu katmana ada 
jual printable item ni semua. Padahal orang dah lama beli 
dan buad. Tsk tsk. Siapa tau bagitau ai ek :) Tengss.

Tak sabar nak mensurprisekan en.buah hati.
Harap harap dia suka nanti. HiHi.
Beli cupcake ke tempah.? Ok nanti ai surveyy dulu.
BeStnya dapat buad semua ni. Hope segala yg dirancg menjadi. Amin ~

:: HuGs & KiSs ::

0 Comments:

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2016 By AiLullaby-