30 January 2012

Skirt Labuh Polka Dot :)


Hai uoOls ! Lama ai tak hapdate tetiba nak kongsi tentang skirt labuh. 
Ai tetiba berkenan la skirt labuh polka dot.Tambah tambah kaler pink
Kalau yang kaler kuning dan biru muda pun ai minat. Nak kena cari la camni ;) Harus gigih uoOls.
Hadoii cair hati ai tengok. Sekarang ni memang terjatuh cinta pada skirt labuh. Ala ala gegirl gittu .


Sejak dua menjak ni memang serius suka dress dan skirt labuh. 
Lepas tu digandingkan dengan kardingan. Tapi ai taak banyak kardingan. 
Sebab tu jeless tengok si cantik gojes kat luar sana pakai. 
Rasa cam geramm sangat. Comel ! :p

 Ok kena dapatkan satu. Sebab dah usha satu blog ni. 
Harga Semenanjung RM37 dan Harga di SS RM39. HiHi. 
Grab satu la camni. Mahal pun berbaloii !
Suka polka dot. Tengok orang pakai cun, tak tahu laa ai pakai nanti cemana. Kih2

Kalau ai dah dapat nanti skirt labuh idaman ai kongsi kan dengan korang eh.
Tak sabar nak dapatkan. Hewhew.
Selamat berblogging dan entah kenapa jiwa 
keperempuanan makin kuat saat ni. Nak makin dewasa kot ;)

:: HuGs & KisS ::

0 Comments:

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-