21 May 2012

Jodoh dan Perkahwinan.

Hai semua. Seperti yang ai harapkan
ai akan berusaha menaip sehari sebuah entri.
Kali ni nak sentuh pasal jodoh. 
Memandangkan usia ai dah pun melangkah usia belia.
Dah ramai kawan kawan ai yang ada yang dah
di ikat, terikat dan mengikat. HiHi.
Maksudnya bertunang, berkahwin dan seumpama dengannya.


Bestkan tengok pasangan bahagia.
Bertunang dengan pasangan yang dicintai.
Bersiap siapkan diri untuk masuk ke fasa seterusnya
hinggalah selesai menjadi pasangan yang sah.
Memang lumrah dalam dunia ni, setiap orang akan merasai
Saat saat ingin hidup bersama tersayang ;)


Cantik dan seri pengantin bila hati gembira.
Sungguh ai sendiri ingin berkahwin di usia muda.
Tapi biarlah bersedia dari fizikal dan mental.
Kewangan dan sebagainya. Utk pikul tanggungjawab bukanlah senang.
Sebuah perkahwinan adalah sebuah percaturan hidup.
Bahagia dan binasa nya sesebuah perkahwinan,
bagi ai bergantung kepada setiap pasangan yang hidup bersama.


Baik jodoh itu dating awal atau lambat.
Yang ai harapkan adalah dapat hidup dengan seseorang yang ai cintai
HeHe..Entri nak kawin dah ni,, Ni ler akibat cuti sekolah dah nk dekat :P

:: HuGs & KisS ::

3 Comments:

Awan Nina said...

nanti akan sampai jugak masanya :D

jia creatifelt said...

perkahwinan memng indah..namun bersedia atau tidak untuk memegang tangungjawab yg besar..??hihiiihi...

azie azian said...

hehe...kat U azie pon rmai yg dh nk kawin...fenomena kawin muda skarang nie..hehe

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2016 By AiLullaby-