13 August 2012

Biskut Raya Wajib ada :)

Salam keceriaan dari ailullaby :)
Harumnya bau biskut raya..hihi
ai pun teruja buat biskut raya dengan kek untuk raya tahun ni..
Tak lupa nak mencuba resepi biskut baru dari kawan² alam maya.

Supaya meriah nanti. Eh kalau tak buat biskut sendiri
 rasa macam tak feel berhari raya katanya.
Sebab makan biskut "tunjuk" je. Lepas tu bayar. Kuikui
Harap panjang umur untuk merasai kemeriahan Syawal.

bab bab nak membakar biskut dan mengadun tepung nih memang minat ai.
Sebab tu teruja kalau buat biskut sendiri.
rasa meriahnya nak sambut raya setahun sekali ='D

Feverett Biskut kami berdua- tat Nenas

Sebelum menggulung tat :)

Almond London - Kegemaran ramai :)

Bestnya alahai pengalaman buat biskut raya..
Yang penting kita buat, kita rasa dan perbaiki mana yang tak sedapp.
Sebab buat biskut raya ni sekali sekala je dalam setahun. Betul tak? ;)
Okey la ai nak blogflying blog uoOls..
Selamat membuat biskut raya di hari² terakhir sebelum menjelang Syawal  ~

:: Hugs & kiSs ::

3 Comments:

Cik Yaya said...

pndainyer dier wat kue...^_^

dilladoodledat said...

hoho rajinnye die wat ye , kite beli jee . tak pandai wat kuih muih ni
untunglaaa hehe

izzati husna said...

urm betul betul buat sendiri berbaloi dapat banyak.. lebih puas hati :)

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-