18 December 2012

Baby.. Satu Anugerah dan Amanah :)

Salam Selasa
 setiap kali nak kemakini belog pasti tak sempat.
Bizi mengalahkan menteri. Hihi
ai sempat jalan² blog kalian yang tinggalan jejak.
tapi baru terluang nak menaip. Haiss.
upss tak baik mengeluh.

Hari ni ai dapat berita baik tau.
kawan ai selamat melahirkan baby kembar. Subhanallah.
Bertuahnya kawan ai dan pasangan nya.
Dapat baby perempuan. Tumpang heppi.
Alahai terkenang diri. Orang lain dah jadi mama pun
Tahniah ye dari ai. Insha Allah..
Suatu hari ai pun nak merasa jadi seorang ibu.

Sifat dan wajah keibuan dah terserlah kata kenalan rapat. Hee
en.yu, i'm waitingg for you. Hee
itu gatal nama nya. Insha Allah. kelak.
Sabar sabar bawa bertendang..ngehngeh
Omei sangat kan? Hee pipi sangat bambam 


Baby in pink and blue eyes. *melting*

Kalau di izinkan Allah mesti lah nak anak kembar.
Sekali dua. dapat iras lagi comel. Suka suka.
Mudah mudahan. Suatu hari nanti..
bila ai sudah halal baginya...
Anak kan amanah bagi setiap pasangan.
dan mutiara yang tak ternilai.


:: HuGs & KiSs :: 

1 Comments:

Misz Fazie said...

comelnya baby2 tu :D

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-