20 December 2012

Syukur.. Angka yang Cantik :)

Holla my dearie follower and reader..Hee
Nice date for today because it make me cheerful al day.
Hope so. Ameen. 20.12.2012
Opss speaking pula sebagai intro.
saja suka suki. Jangan serius sangat yang ai campur adukkan
bahasa ye. Teringat cerite Osman Baku kat tv2

Mana ai tak ceria. Buka belog tup tup angka cantik
je jumlah pengikut dan angka pos entri dalam belog.
Tak pecaye? Meh tengok bawah ai nak printscreen
untuk tatapan uOls. Suka sangatt. haha
Klik untuk tumbesaran yang sihat :)

Rasa seronok walaupun tak banyak macam kalian.
tapi ai tetap bangga dengan cara ai sendiri.
Dan selain itu, dah lama ai tak buat entri pasal Nuffnang.
Dalam banyak² iklan pendapatan, Nuffnang
jadi pilihan untuk tambah pendapatan sambil berblogging.

Bab earning dari berblogging, pendapatan ai masih ciput.
Malu la bagitau katsini. tapi ai nak dapat banyak lagi lepas nih.
Hope uOls sanggup klik iklan comel yang keluar tu ok *sukasuka*
dan datang ler selalu ke belog ai.
Biar banyak up trafik. Hee ='D

Sebab seronok tengok orang yang
 berblogging dapat beribu raban.
Memang jelly habis. Kan boleh sambil
menaip kita tambah pendapatan.
Cewwah! Macam berkempen pulak ai ni :'P
Apepun thanks Nuffnang!
Bagi banyak lagi tau $_$ ..Hikhik

Happy Girl.. Jyeah..
Hope You too..
 
:: HuGs & KisS ::

4 Comments:

eimuizduaf said...

Sangad cantik nombor tuh :D

-meeSUPERGIRL- said...

tahniah awk :)

Cik Yaya said...

nuff yaya lame tido..lame xkjut dier..ngeee ;p

Nurulee said...

123. 222. Nice =D

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2016 By AiLullaby-