11 December 2012

Janggut?! Ciri Idaman.. ;)

Salam buat pembaca belog pink kesayangan. 
Tenggelam timbul ai menaip belog.# Sorry
ai tak berapa sihat lately.

Selsema. Lemah badan. Nasib tak demam.
Musim kut sebab hujan dan panas tak menentu.
Yang penting ingat. Allah sayang kite 
sebab tu DIA jatuhkan sakit. Syukur..
Moga cepat sembuh ye badan. Hee. Sob sob
*picit picit hidung sebab gatal



Sinonim kan bila sakit sakit nih rasa nak bermanja.
Bermanja dengan mak. Dengan bantal busyuk dan cik teddy.
ahhaa jangan bermanja dengan yang bukan muhrim ye.
bf ataupun yang seumpama dengan nya.

Rasa dan bertemankan bantal dan tilam je gamaknya.
tito, tido, tito je bila tak sihat. Hiks
Suatu hari..ai menonton tv.
terdetik dalam hati.. Manis rupanya begini.
Rupanya hati menyatakan yang ia nya
salah satu ciri lelaki idaman..
Nak tahu apa dia.. Meh ai kongsi kan..
taraaaaaaa! .....-"



Siapa setuju dengan ai? Meh sini komen ramai²..
Lain orang lain lah pendapatnya.
Bagi ai, suka sangat tengok lelaki berjanggut. Maniss!
Wajah tampak bersih dan sejuk mata memandang
Berjanggut yang ai maksudkan bukanlah sampai berjambang,
Cukup dengan janggut sejemput pun dah alahai....

en.yu masih tidak berjanggut. ai suruh ternak.
Katanya janggutnya tak lebat. Hanya berkumis nipis. Hee
Kalau lagi best en.yu kasi lebat. tapi style juga berkumis sikit.
Biarlah acane pun, janji hatinya baik. Ehemm

:: HuGs & KiSs ::

 

6 Comments:

keysheera '', said...

nice entry,.. en yu syye bjggut sikit. hihiiikk..bangge pulak.

cik diba said...

jagadiri...banyakkan rehat...jangan lupa makan ubat....

nabila sakinah said...

haha.. tak minat sangat lah lelaki berjanggut nie. nampak kurang kemas :)

nabila sakinah said...

err.. sori lah . kinah tak minat yang berjanggut. nmpak kurang kemas :)

Budak Ewan said...

orang kata semakin banyak janggut, semakin banyak bidadari syurga. :)
http://wanisukabercerita.blogspot.com/2012/12/bila-result-pmr-2012-nak-keluar.html

HanaNabihah said...

Hana juga suka lelaki yg ada janggut. Lagipun tu kan sunnah. Mestilah hensemkan lelaki yg ada janggut. Tp pastikan ianya kemas & rapi =D

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-