22 December 2012

Hati TiSu..

Hai pembaca blog Pink yang ai hormati.. 
Sedih kan bila berkongsi apa yang kita rasa, 
orang tak hargai. Begitu juga dengan ai.
 Entah la dua tiga hari ni ai rasa sangat down -___- 

Tawar hati dengan sikap manusia.
 Mungkin mood ai pum dah ke laut. Bosan. 
Bengang dan sewaktu dengannya. 
Kadang kadang emosi cepat terganggu. 
Ai pulak hanya manusia biasa yang 
tidak sempurna mahukan kesempurnaan. 
 
Betul lah kata orang, kita hanya merancang dan 
Allah yang menentukan. Kadang melihatkan pada jodoh. 
Kita tak tahu dengan siapa kita berjodoh. 
Bahkan ada yang mengatakan tak semestinya 
jodoh kita dengan orang yang kita berkawan. 
 
Ai sendiri pun tak tahu. Nak terima seadanya. 
Macam banyak rintangan. Apa patut ai buat ye?
 Niat dihati nak buat entri monolog.. -____- 
Emosi manusia tak siapa dapat meneka kan?
 Tabahkan hati ini.. Moga ada petunjuk dari Allah.

Mudah mudahan. Bukan soal jodoh saja, malah soal hidup. 
Mungkin ai perlu berdiam diri disamping berusaha. 
Biar masa yang menentukan. Siapa tahu kan?
 Bersabar, dan bersabar.. ada hasilnya ;p
 Fikir positif, positif la ia.. 
Yang penting bersikap optimis selalu (“,) 

:: HuGs & KisS ::

0 Comments:

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2016 By AiLullaby-