18 May 2013

Favourite Color Us ♥

Salam keceriaan dari ai buat pembaca dan pengunjung blog pink :)
Sabtu yang santai . In Shaa Allah..
Bestkan dapat merehatkan diri. bagi yang bekerja macam en.yu
moga laksanakan tugas dengan sebaik mungkin ok..Hehe

Think positive and positive things will happen

Hari ni terasa bahagia berbunga-bunga.
Alhamdulillah cuaca baik cerah ceria terasa
hidup ini indah dari masalah saja rasanya..

Biasalah..Bila hati tenang, In Shaa Allah
yang datang semuanya tenang dan membahagiakan.
ai suka bila ada yang mengambil berat.
dan hari ni si dia cakap nak diet.
Wahh moga berjaya si dia dengan dietnya tu ye..
tapi jangan jatuh sakit sudahlah ye awak. Hiks

Hari ni ai nak kongsi dalam blog kesayangan
warna kegemaran weouls berdua..
ada ke tak nak tahu ye.
tak lah ini untuk cerita pasal warna kegemaran
kami berdua. Buat kenangan.
Setakat ni ai suka warna biru muda.
dan si dia suka warna merah jambu.

Google ..Hee

Pelik tak? ke ai salah tulis. hehe
ye itu laa kenyataannya..
kontra antara weouls berdua, tapi itu yang seronoknya.
ini semua secara tak sengaja, ai tanya si dia warna yang dia gemari
dan si dia bagitahu..bla bla bla..
dah rupanya warna merah jambu.
dan ai dari dulu suka warna biru.

Sampaikan laptop, motor dan baju semua biru kebanyakannya.
percayalah warna biru dihati ini memang ohsemm!
sebenarnya warna tu adalah pilihan
untuk melihat pasangan masing masing.
contoh ai suka tengok si di pakai biru
dan si dia suka ai pakai kaler pink. Itu saja.. Chill !! :'D

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lzeuhxTK611rouulpo1_420.jpg
Favourite Color ;)

:: HuGs and KiSs ::

0 Comments:

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2016 By AiLullaby-